Genital Eksozom Tedavisi (Vajinal Eksozom - Klitoris Eksozom - G Noktası Tedavisi)

Eksozomlar son yıllarda oldukça popülerlik kazanmış tıbbın birçok alanında kullanılmaya başlanmıştır. Eksozomlar birçok sayıda büyüme faktörü ve mezenkimal kök hücrelerin kültür ortamında özel işlemler ile saflaştırarak elde edilen protein kesecikleridir.  Bu keseciklerin, hücreler arasında iletişimi sağlama, sinyal göndermek ve genetik materyalleri taşımak gibi önemli rolleri bulunmaktadır Trombosit Kaynaklı eksozomların doku iyileşmesi, yeniden damarlanma, hücre ölümünü azaltması, kas yenilenmesi, yeniden damar oluşumu gibi etkilerinin olduğu bilinmektedir.

Bu etkilerinden yola çıkarak jinekolojide ve genital estetik alaından genitalbölgenin gençleştirilmesinde ve rejuvenasyonunda kullanılmaya başlanmıştır. Kozmetik jinekolojide eksozom tedavisi son teknoloji trend tedavi yöntemleri içerisinde yer almaktadır.

PRP’den elde edilen eksozomları özel teknikler ile dış dudaklara, klitoris, G noktası, idrar kanalı çevresi ve mesane tabanına, ön ve arka vajinal duvara enjekte edilmektedir. Dış dudaklarda kırışıklıklarda azalma renginde açılma ve parlama görülmekte, cinsel haz istek artmakta, daha önce deneyimlemediği orgazm tecrübeleri yaşayabilmekte, vajinal kayganlık artmakta , vajinal kuruluk, akıntı, enfeksiyon, ilişki sırasında ağrı ve eğer varsa idrar kaçırma ise azalmaktadır.

Vajina içi,iç ve dış dudak , g noktası ve klitorise eksozom enjeksiyon ve uygulaması sonrası hasta 30 dk sonra muayenehaneden ayrılabilmektedir. Hastalar aynı gün normal iş ve ev yaşamlarına kaldığı yerden devam edebilir. İşlemden kısa süre sonra hasta işlemin etkisini görmeye başlar

Genital Eksozom Tedavisi Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Kalıcı bir işlem mi?

İşlemin 1 yıla yakın kalıcılığı vardır.

İyileşme süreci nasıldır?

Hastalar aynı gün normal iş ve ev yaşamlarına kaldığı yerden devam edebilir.

Ne zaman cinsel ilişkiye girebilirim?

5 gün sonra, doktorunuzdan onay aldıktan sonra cinsel ilişkiye girebilirsiniz

Partnerim böyle bir operasyon geçirdiğimi anlar mı?

Hayır anlaşılmaz.

Ne zaman çalışma hayatına dönebilirim?

Aynı gün  çalışma hayatına dönebilirsiniz.

Ne zaman yolculuk yapabilirim?

Aynı gün uçak   yolculuğu dahil yolculuk yapabilirsiniz.

Genital (vajinal) Eksozom Tedavisi maliyetleri nedir?

İşlemin maliyeti için kliniğimizle iletişime geçebilir ve ön görüşme için bizlere ulaşabilirsiniz.

Genital Eksozom hakkında şimdi bilgi alın.